Jak to bylo? - část 1.

02.09.2013 13:12

 

    Oblíbeným námětem bývá stránka -" Jak to začalo?" Nechceme příliš vyčnívat, tak budeme pokračovat podobně.
 

    Takže, jak to u nás začalo? Celkem průměrně. S několika pejsky už jsme žili, ale  všechno byla malá až střední plemena. V rodině jsme měli pudla, který se dožil 16 let, kokříka s jeho 9 lety. To jsme ještě žili v "paneláku".  V té době jsme se zařekli, že pes do paneláku zkrátka nepatří a že žádného hafana už mít nebudeme.

    No ale jak se říká: člověk míní a život mění. Okolnosti a život zařídily, že jsme se najednou ocitli na vsi v baráčku, a všechno bylo jinak. 
První psí přání, které jsme museli splnit, byla touha našeho Danka po jorkšírovi Maxovi. Prvním psím přírůstkem v novém (starém) baráčku se tedy stal jorkšírský teriér Max. S Maxíkem jsme si užili, užíváme a doufáme, že ještě dlouho budeme užívat spousty legrace. Je to náš domácí mazlíček.

    Ale co naplat. K velkému domu a velké zahradě patří zkrátka velký pes.    Nezbylo nám nic jiného, než se po nějakém podívat. V tu dobu mi takhle jednou večer Jitka (moje žena) povídá: "Víš, já už bych měla představu, jakého pejska bych chtěla" a na webu mi ukázala nějakého chlupatého hafana a prý se to jmenuje Bernský salašnický pes. Přiznám, že jsem netušil, že nějaký takový pes vůbec existuje. No ale proč ne.

    
    Začali jsme tedy hledat a studovat všechny možné a dostupné informace o tomto (jak jsme později zjistili) úžasném plemeni. Čím hlouběji jsme informace čerpali, tím více se nám BSP začínal líbit. A to jsme ještě netušili, že se do něj můžeme i zamilovat. :) Když už jsme se rozhodli pro berňáčka, začali jsme pokukovat po konkrétních pejscích - štěňatech. 

    Nejdříve jsme se rozhlíželi po různých inzertních serverech a přišlo mi trochu divné jejich prezentování. Takové to: čistokrevný bez PP po skvělých rodičích s PP, fotky stažené někde ze zahraničních serverů atd. A překvapila mne i cena. Říkal jsem si: za tak velkého psa, tak málo (i když dost) peněz? V té době jsme ještě nic netušili o nějakých množírnách a množitelích. Naštěstí jsme narazili na stránky KŠSP a bylo rozhodnuto!


Náš příští člen rodiny bude BSP a to s PP!

 


 ...to be continued...